من و حرفهام

یه کم حرف بیخود

من و حرفهام

یه کم حرف بیخود

۵

تو اوج بیحوصلگی ادم فکر میکنه با وبلاگش میتونه سر حال بیاد .اما وقتی ان میشه میبینه به جز عیدتون مبارک حرف دیگه ای واسه گفتن نداره

۴

وای خدا فردا شب حوالی ساعت ۱۲ قرار است چه برسرم اید؟!!!!!!!

۳

به جمله زیر توجه کنید که از یکی از افرادی که در ایین مهرورزی شرکت کرده بودند پرسیده شد

گزارشگر:ارزوی شما چیست؟!!!!

اقای مصاحبه کننده:امام زمان به زودی ظهور کندو ما را از دست این غاصبان زور گو نجات دهد تاانشالله نمازی باشکوه را به امامت مقام معظم رهبری در قدس اقامه کنیم !!!!!

توضیحات:خوب اگر امام زمان انشالله ظهور کردند وشما را از دست غاصبان نجات دادند خوب خودشان نماز را اقامه میکنند دیگه مقام معظم رهبری این وسط چیکاره بید

۲

حس میکنم خسته ام ..از شمارش روزهای زندگی ام خسته شده ام .از اینکه حس کنم ۵ روز دیگر .۴ روز دیگر .۳ روز دیگر و .......تا اعلام نتایج باقی است این درست مثل لحظه شماری برای مرگ است

HIـــــــــــــــــــــــــ۱

سلام

وای که چقدر ثبت نام بلاگ اسکای دردسر داره ......اسم انتخابیم را هزار بار واسش بهونه گرفت.....مجبور شدم الکی یه اسم بدم تا قبول کنه و بعدش عوض کنم .کاش عوض کردن اسم دیگه دردسر نداشته باشه